Pajączku żyj

Pająk posiada szczególnie bogatą symbolikę pochodzącą z wierzeń ludowych. Jego obecność w domu sprowadza szczęście, miłość i dobrobyt. Symbolika ta wiąże się ze schodzeniem pająka po nici. W metaforyczny sposób ma pokazywać przynoszenie darów z niebios. Podobno pająk znaleziony na ubraniu zapowiada zdobycie bogactwa a zabicie pająka sprowadza deszcz.
Ja pająków się nie boję i ten będzie u mnie w pracowni :)
Ramkę stylizowaną na starą wypełniłam białym kartonem o fakturze płótna i przyozdobiłam drucianą pajęczyną. Z drutu i starej samochodowej żaróweczki wykonałam kosarza.

Wybrałam z bingo linię pionową COŚ METALOWEGO - PAJĘCZYNA - TEKTURKA




Zgłaszam tę pracę na wyzwanie
 http://filigranki-pl.blogspot.com/2017/10/wyzwanie-27-jesienne-bingo-challenge-27.html
Z bingo wybrałam linię pionową COŚ METALOWEGO - PAJĘCZYNA - TEKTURKA




Komentarze

Projekt Papier pisze…
Świetna praca, bardzo pomysłowa :) pięknie "utkałaś" pajęczynę, a takiego pająka to na pewno bym z domu nie wygoniła, wszystkie inne delikatnie wynoszę na parapet ;)
Dziękuję za wspólną zabawę z Filigrankami!
Świetna pajęczyna utkana przez nietypowego pająka :) Klimatyczna praca :) Dziękuję za udział w zabawie z Filigrankami.
zmorka pisze…
Mnie zachwyciłaś :D Dziękuję za zabawę z Filigrankami :)
Ammaris Art pisze…
Świetna praca, pajączek mnie zauroczył :) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek :)
lookingatdeco pisze…
Ślicznie dziękuję, utkałam i stoi na parapecie:)
Pozdrawiam serdecznie
Viola
lookingatdeco pisze…
Bardzo dziękuję:)
lookingatdeco pisze…
Bardzo dziękuję:)
Pozdrawiam serdecznie
Viola